Heb je trek in een warme lunch dan is dit echt een aanrader!
Een warme wrap met gegrilde kip en sla -> Delicious! Lees snel verder voor het recept.

20140723_135604_resized
Wat heb je nodig voor 1 wrap:
1 wrap
4 champignons (kastanje champignons zijn mijn favoriet)
1 kipfilet en kruiden naar wens
2 handjes sla/rucola melange
Ik heb de wrap na het opwarmen ingesmeerd met roomkaas maar dat hoeft natuurlijk niet.

Goed laten we beginnen!
Ik heb de kipfilet ingesmeerd met worchester saus en daarna een klein beetje kipkruiden. Heel even laten intrekken en bakken in de koekenpan, Tussen de contactgrill vind ik ook altijd erg lekker. Ik snij dikke kipfilet altijd horizontaal door zodat ze minder lang hoeft te bakken en dus sappiger blijft. Wanneer de kip bijna klaar is gooi je de in stukje gesneden champignons erbij in de pan.
Ondertussen warm je de wrap op in de magnetron en smeer je deze daarna in met roomkaas (optioneel).
Zodra de kip gaar is snij je hem in stukjes en leg je het in het midden van je wrap, gevolgd door de champignons en sla. Oprollen en genieten!

Dit is echt heerlijk haha
Eet smakelijk!

xx Kim

