Tags

, , , , , ,

Na jaren dromen over tattoos, alle afleveringen hebben gekeken van Miami ink, LA ink, Tattoo titans en ga zo maar door kwam in nederland het programma Tattoo stories. Ik ben iemand die iets wat levenslang op je lichaam staat niet even overlaat aan de eerste de beste tattoo shop die ik tegen kom. Toen ik Tattoo stories aan het kijken was en ik Mandy Denise aan het werk zag wist ik het zeker. Zij zou mijn tattoo gaan zetten.

Mijn oma is in Maart overleden en betekend(e) ontzettend veel voor me. Haar favoriete bloemen waren pioenrozen maar om nou enkel een pioenroos te laten zetten vond ik zo standaard. Mijn moeder kwam toen met het idee om iets met mijn oma’s vingerafdruk te doen. Ik wilde al een langere tijd een tattoo voor mijn oma en heb dan ook nog de mogelijkheid gehad om het er met mijn oma over te hebben. Ik liet haar een plaatje zien en ze vond het fantastisch, haar vingerafdruk wilde ze er graag voor geven. 1 dag na dat ik een foto had laten zien is mijn oma overleden. Ik had nu een goedgekeurd plaatje en mijn oma’s vingerafdruk nu was het nog wachten op de afspraak.

Mijn allerliefste oma

Mijn allerliefste oma

Ik mailde naar Fearless en kreeg te horen dat het eerst vrije plekje in oktober zou zijn (6 maanden later) Ik deed het ermee want op deze manier wist ik wel zeker dat het precies zo zou worden als ik wilde. Wachten….. wachten… en nog een wachten…  Vrijdag 1 augustug zat ik met mijn ouders in de auto en ging mijn telefoon. ‘Fearless tattoo…. We hebben morgen een plekje vrij en zagen dat je al best lang aan het wachten bent voor je tattoo dus of je morgen zou willen…??’ NATUURLIJK!!!! Pas nadat het gesprek was afgerond besefte ik me dat de volgende dag honderden keren een naaldje mn arm in zou worden gedwuwd…. oh gawdddd….

Ik was bloednerveuds,, het was mijn eerste tattoo… wat kon ik verwachten… doet het veel pijn of valt het wel mee, hoe zouden ze zijn?? Net zo leuk als op tv??? Ik kreeg bijna geen hap meer door mn keel. De volgende ochtend was ik redelijk rustig tot ik van verschillende vrienden en famillieleden smsjes kreeg van ..’Het is bijna zoveerrrrrrr, heel veel succes!!!’  of  ‘Het is go time, hou je rustig de pijn valt best mee!’ Ik moest om 11 uur aanwezig zijn en mn vriend en mn moeder gingen mee. Ik wilde dat mn moeder het ontwerp zou zien voordat het gezet zou worden, een extra goedkeuring denk ik,.

Mandy was echt heel lief, we bespraken kort wat ik ongeveerd wilde en ik had al wat plaatjes meegenomen. Ze ging tekenen kwam terug en het was beter dan ik had kunnen dromen. Hoe ze de vingerafdruk had verwerkt was echt fantastisch. Ze vertelde dat ze zelf nog nooit iets met een vingerafdruk had gedaan maar ik was zooo ontzettend blij. M’n moeder vond het ook super mooi en ik ging ervoor. Ze plakte hem op en ik moest nog even wat eten terwijl het plaatje aan het drogen was.

tattoo comp

Zenuwachtig was ik nog steeds maar door af en toe met Noah en Mandy te kletsen zakte dit al wat af. Al snel kreeg ik antwoord op al mijn vragen. Deed het pijn? Het is absoluut geen lekker gevoel nee en na zo’n 3 uur was ik er helemaal klaar mee. Vooral de zijkanten deden echt wel pijn. gelukkig was Mandy echt heel gezellig en hebben we over van alles en nog wat zitten kletsen. We keken dezelfde series dus dat was ideaal. En ja ze zijn in het echt net zo leuk als op tv. Het eindresultaat:

IMG_20140802_180917

Op deze foto was hij echt net gezet, vers van de pers. Ik ben er zo super blij mee. Dus zoek je de perfecte tattoo artiest voor een vrouwelijk tattoo dan moet je echt bij Mandy Denise zijn van Fearless tattoo in Den Haag.

portret mndy

Liefs Kim

