Tags

,

In het eerste weekend van Augustus vond Castlefest plaats. Ik was er nog nooit geweest maar had een informatiekaartje gekregen op Fantastyval. Het leek me super leuk dus besloten we met z’n allen te gaan.

bewerkt 1

We kochten onze entreekaartjes in de voorverkoop waar we achteraf echt super blij mee waren. Ik heb nog nooit zo’n lange rij gezien. we vonden het ver lopen vanaf de parkeerplaats naar de kassa, ik denk toch zeker 4 minuten aan een stuk door lopen. Kun je nagaan als je dat hele stuk in de rij staat. Maargoed niets is zo leuk aan dit soort festivals dan om verkleed te gaan. Maar als wat ga je dan?? Ik wilde iets stoers maar toch ook vrouwelijk. Een soort kruising van lara croft met Anna Valerious. M’n korset had ik op Fantastyval gekocht bij black widow dus die moest en zou ik aan dan maar de rest erbij zoeken. Ook wilde ik persé beenholsters die echt leken dus bestelde ik die bij de combatshop -> super levering trouwens. Dat zwartje jurkje is een lange blouse die ik ooit bij de primark had gekocht en zo kwam mijn outfit toch al redelijk bij elkaar.

Op castlefest waren veel bandjes aan het spelen op verschillende podia, heel leuk en gezellig. Daarnaast waren er veel eet standjes en leuke kramen met kleding en andere snuisterijen. Als je er nog nooit bent geweest en je hebt net als ik het gevoel dat je in de verkeerde tijd bent geboren moet je hier zeker een keer geweest zijn!

Als je van plan bent om lekker te feesten kun je beter een outfit aantrekken waarmee je makkelijk kan zitten en springen want daar had ik nu wat meer moeite mee. Volgende keer trek ik iets aan met een korte broek of legging waardoor ik wat meer bewegingsvrijheid heb. 20140803_134903

Ik heb maar 1 nadeel gevonden op Castlefest….. Ze werken met muntjes bij alle eet en drink stalletjes. Ik heb zo’n hekel aan die manier van betalen. Alles is direct minimaal 2 keer zo duur en je moet regelmatig in de rij staan om muntjes te halen als je niet ,net als ik, aan het eind van de dag veel muntjes wil overhouden waar je vervolgens niets mee kan. 1 muntje kost €2 en een pizzabroodje kost bijvoorbeeld 3 muntjes. Je mag wel gewoon je eigen eten en drinken mee het terrein opnemen dus dat zou je natuurlijk ook gewoon kunnen doen.

Ik zou zeggen ga er gewoon een keer heen, heerlijk open minded en lekker feesten op de muziek. Je zult er zeker weten geen spijt van krijgen!

Liefs Kim xx

20140803_135100

